Moja komfort zona

Moja komfort zona

Od malena pamtim kako sam oduvijek voljela sigurnost; sigurnost koju su mi davali moji roditelji, sigurnost u poslu poznata kao “ugovor na neodređeno vrijeme”, sigurnost u vezama… pa čak i sigurnost dok sam se s prijateljima kao malena igrala na školskom dvorištu. Oduvijek sam mislila da ću pasti, slomiti si nos ili nogu ako npr. prebrzo vozim role pa sam ostajala na svom poznatom terenu i vrlo rijetko prelazila tu granicu.

Kada googlate definiciju zone udobnosti možete pročitati kako je to prostor u kojem se naše aktivnosti i ponašanja uklapaju u rutinu i obrazac koji minimizira stres i rizik. Ono pruža stanje mentalne sigurnosti, minimalnu tjeskobu i smanjeni stres.

Evo dva vrlo jednostavna načina kako možete izaći iz svoje sigurne zone bez prevelike muke i stresa, a ujedno su mi vodilja ka opuštenijem životu:

1. Radite svakodnevne stvari drugačije.

Krenite drugim putem na posao ili isprobajte hranu u novom restoranu. Ako želite piti više tekućine postavite bocu vode na vama vidljivo mjesto. Bilo da je promjena koju želite provesti velika ili mala, napravite ju na način da vama bude ugodno.

2. Učinite to malim koracima.

Jednostavno, nemojte pretjerivati. Budite realni u onome što želite ostvariti i zadajte si mini ciljeve kako biste došli do onog glavnog. Nagradite sami sebe kada ostvarite zamišljeno, čak i za ove mini ciljeve – fantastična je motivacija za dalje. Odluke koje sam pisala na početku nove godine vrlo sam rijetko ispunjavala jer su uglavnom bile preambiciozne i vrlo opširne. Zato sam ih prestala pisati i sada razmišljam o svemu vrlo konkretno.

Kada sam upisala školu trčanja nisam mislila da mogu trčati ni 2 minute u komadu, sada smo već na skoro 30 min (s minimalnim pauzama) nakon samo dva mjeseca škole. Moj mini cilj je ne odustati na svakom sljedećem treningu bez obzira na plan i program trčanja. A onaj malo veći cilj je istrčati 5 km na jednoj skorijoj trki. 🙂 O tome ću vam naknadno pisati.

Bit izlaska iz zone udobnosti je prigrliti nova iskustva i pritom se ne ograničavati na ona velika, ogromna iskustva. Možda vas meditacija istiskuje iz zone udobnosti jednako kao i bungee jumping ili trčanje u mojem slučaju.

Marija xoxo



Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.